تاب بازی کودک نی نی تابنیل

تاب بازی کودک نی نی تابنیل

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 771 | نویسنده : |

تاب بازی کودک یکی از بهترین وسایل بازی برای بچه های ما در عصر حاضر است. معماری و طراحی شهری ما به سمت زندگی در آپارتمان حرکت کرده است.

دیگر خبری از خانه‌‌ای با حیاط کوچک نیست و تمامی کودکان در پارک‌ها باید حضور داشت باشند.تاب خانگی یکی از اسباب بازی‌های سازگار با محیط خانه‌ و آپارتمان است.

شرایط خاص جهان با ورود بیماری‌های جدید نظیر ویروس کرونا نیز نوع بازی کودکان ما را تحت تاثیر خود گذاشته است که در بخش روانشناسی بازی کودک به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت.

برای خرید تاب بازی کودک به سایت تاب نی نی آنیل مراجعه کنید.

بازی نوستالژی

تمامی ما در کودکی خاطره لذت بازی با تاب را داشته‌ایم. این وسیله بازی نوستالژی بهترین اتفاقات کودکی ما را پر کرده است. با مشاهده بازی بچه‌ها در پارک حس بهترین اوقات کودکی را برای ما زنده می‌شود.

لحظه‌هایی که پر از احساس پرکشیدن در آسمان و آزادی را داشتیم. با حرکت تاب به سوی جلو چشممان را می‌بستیم و احساس پرواز می کردیم. تمامی پدر و مادر ما هم این لذت را چشیده‌اند.

از ایستادن در صف تاب و انتظار برای پایین آمدن یک بچه از این وسیله بازی همه‌اش برای ما شیرین بود.

انواع تاب بازی کودک

تاب بازی کودک بر حسب محل استفاده انواع مختلفی دارد: تاب پارک یا فضای باز یا تاب خانگی است. در سال‌های اخیر بسیار از تاب‌های موجود در بازار تاب راحتی و تاب ریلکسی یا تاب آویز فضای باز است. اما برای تاب‌ نوزاد یا کودک چندان محصولات جدیدی تولید نشده است.

بیشتر وسایل بازی کودکان شامل تاب پارک یا تاب فضای باز است. ما در این نوشته سعی داریم تا تاب ننو یا همان تاب راحتی آویزی را معرفی نماییم.

این محصول جدید که ترکیبی از ننو و تاب است را بیشتر معرفی خواهیم کرد و سایر تاب بازی بچه را معرفی می‌نماییم. پیش از آغاز این مطلب پیشنهاد میکنیم بهترین اسباب بازی برای نوزاد و کودک تا ۴ ساله را بیشتر بشناسید.

 




می پسندم نمی پسندم

دو شنبه 24 آذر 1399 -21:58 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: